Fredag igen

Jösses vad denna veckan har gått fort! Tiden har bara rusat iväg,utom på franskan idag då tiden gick i slowmotion bara för att vi slutade efter. Tiden bara kröp fram i snigelfart och jag ville bara sluta för dagen. Det är i alla fall vårkänslor i luften nu och jag har till och med sett blommor som snödroppar och krokusar vid husen som ligger brevid skolan. Vi kanske också har fått det, bara att jag inte har hunnit titta efter på grund av mitt ständigt pressade schema med läxor med mera.

Nu är det i alla fall helg och förhoppningsvis soligt och fint hela helgen. Jag hoppas bara att snön håller sig på avstånd och lämnar plats åt betydligt trevligare väder. De senaste dagarna har varit soliga och vi har suttit ute och solat vid några tillfällen. Det har tyvärr varit lite blåst en av dagarna,men det är det lilla som räknas :)

I helgen blir det plugg med författararbetet som verkligen behöver jobbas på. Ena stunden känns det som om jag kommer att hinna i alla fall,och i nästa känns det som en omöjlighet att hinna klart i tid. I vilket fall som helst så har jag lärt mej något tills nästa gång: Sätt igång tidigare,så slipper du så stor press.

Och med de orden avslutar jag detta inlägget,och så hoppas jag att vi hörs snart igen:)

♥ / J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0