Hejhej:)

Hej:)

Idag bloggar jag tidigt. Jag ska träna i eftermiddag,och sedan blir det plugg. Inte så kul på en söndag,men jag måste sätta igång med författararbetet nu. Jag har skrivit två saker än så länge,så det börjar bli dags att sätta fart. Att skriva fakta och sånt tar inte så lång tid,men att göra analysen blir lite värre. Jag tror att jag kan behöva en vecka på att bara göra den,så då måste jag vara hyfsat klar med det andra innan. I skolan jobbar vi med detta på tisdagar,och då tar jag den tiden till att skriva ut sidorna som ska sitta längst bak på var jag har tagit faktan ifrån,eftersom det inte finns någon skrivare på datorn med internet här hemma.

Igår var det intagningsprov på estet i Mariestad. Jag och Bori åkte dit tillsammans och när vi kom dit fick vi papper på vad som skulle hända under dagen samt tider för våra intervjuer. Jag och Bori hade nära varandra och dessutom inte för sent,så vi var nöjda. Vi fick också en fadder att ha under dagen. Vi började med att göra några teaterövningar i två grupper eftersom vi var så många. Vi åt sedan en lunch bestående av en kycklingsallad och sedan lekte vi lite allihopa medans vi väntade på våran tur på intervjuerna. När jag sedan hade varit inne så väntade vi bara på att Bori skulle in,och sedan var det dags att bege sig hemmåt.


Jag fick änligen min efterlängtade bok:D :D



Ha det bra så hörs vi / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0