svårt att hinna med

hejsan!

Jag skrev ju i Fredags att jag skulle skärpa mej med uppdateringen. Har jag gjort det? Nej!!! är svaret. Jag tycker att det är så himla svårt att hinna med allt,rida,skola,blogga mm. Jag tycker lärarna lägger på mer och mer för varje vecka,och jag fruktar klassråd när läarren kommer med pappret om vad som händer den kommande veckan. Nationella prov,dansdag, pengar till klasströja,utvecklingssamtal....och dessutom vanliga prov och läxor på det. Dansdagen tycker jag ska bli lite kul i alla fall,men jag gillar ju att dansa så.... På torsdag ska vi öva lite mer,så vi hinner träna innan onsdag nästa vecka. Det blir nog bra....

Bild från igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0