Ursäkta!

hejsan hejsan.

Jag har inte skrivit på ett tag och jag tänkte att några av er kanske saknade det,så jag är tillbaka. Jag har haft rätt mycket läxor och prov,tillexempel idag så hade jag ett stort SO-prov på 2:a världskriget. Det har varit mycket av allting och nästa vecka blir det förberedelser inför nationell engelska. Det har funkat bra hittills,så vi får hoppas att det håller i sig.

I övrigt har jag klippt lugg,(som ni kan se har jag hellugg på bilden trots att ag klippte snedlugg,men jag kan ha båda). Det blev även lite kortare på grund av slitningen när man torkar håret utan värmeskydd och använder tofs. Även fast jag saknar mitt gamla lite längre hår blev jag ändå nöjd:)



Nu är det ett TV-program jag ska se,så jag skriver mer senare.

Au revoir:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0