Bloggproblem

Igår var det problem med bloggen,det var därför jag inte har uppdaterat. Jag vet inte vad det var för fel heller,men jag skrev in mail och lösenord,men sedan när jag klickade på mitt bloggnamn så hände inget. När jag väl kom in,så gick det inte att klicka på nånting,för det kom inte fram någon sida. När jag sedan klickade på logga ut,så tog det 10 minuter innan den hade loggat ut. Hm,strange.....

Idag har jag firat min brorsas födelsedag eftersom han fyller 13 år. Efter det blev det lite träning och så har jag pluggat lite. Har SO-prov på fredag och så har jag engelska inlämning på en bokrecension. På tisdag har vi också ett prov-prov i NO,alltså att de ska testa på oss om de ska införa ett nationellt prov i NO för 9:an. Det ska alltså bara vara ett test,som inte kommer att gå på betyget. Det ska tydligen vara i kemi,så imorgon får man väl ta och läsa igenom sina 3 NO böcker man har. Får väl ta de viktigaste grunderna,så får vi se hur långt det räcker.

Förhoppningsvis hörs vi imorgon,om inget annat kommer i vägen. Ha en bra kväll så hörs vi.

♥/Jenny 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0