Här igen

Efter att ha varit i Mariestad hela dagen,kan jag slappa lite nu. Jag har varit på tävling,som gick hyfsat. Nästa blir i Juli någongång.

I övrigt så ska jag plugga lite i helgen:( samt slappa så mycket som det bara går. Har NO-prov igen på fredag(det sista) och så ska jag jobba med SO och jobba med ritningar till en lermask. Tänkte att jag kan ju göra klart dem så slipper jag rita i skolan,så kan jag sätta igång direkt med leran.

Igår var det ganska lungt i skolan. På svenska började vi kolla på filmen "den bästa sommaren",som vi ska kolla klart på nästa vecka. Efter att ha kollat en halvtimme på den,så spelade vi spelet "Med andra ord". På engelska ska vi kolla på "Braveheart",men jag åtreberättade en text,så jag missade början,men jag har redan sett den. Jag har bara slutet kvar,eftersom jag var tvungen att åka hem från en kompis när vi tittade på den.

Nu ska jag kolla på lite videos på youtube,så vi hörs!
♥/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0