Mycket i veckan

Sitter just nu här och lyssnar på lite musik samt försöker få ihop ett vettigt blogginlägg. Ska försöka skriva en liten sammanfattning,så får ni se vad jag har gjort.

Måndag: Ganska slapp dag egentligen. Slutade 15 minuter tidigare på matten,sedan hade vi ingen NO-lektion. Vi hade sedan svenska och sedan hade vi inte klassråd heller. Slappt.

Tisdag: Idag hade vi det där nationella provet jag pratade om en annan dag. det var ganska svårt tycker jag,men som tur är så går det ju inte på betygen. Tur det. Efter det hade vi ca 2 timmars rast,vilket var väldigt skönt. Vi skulle då gå till biblioteket för att lämna tillbaka en bok,bara för att upptäcka att det var stängt och inte skulle öppna än på en timme. Vi fick alltså gå tillbaka till skolan igen.

Ikväll ska jag kolla lite på Eurovision song contest. Jag har några favoriter,speciellt en,så jag tänkte att jag ka visa dem här:

Rumänien



Finland

Azerbaijan

Med svenske Arash faktiskt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0