SO (suck)

Känner att jag har tjatat om alla NO-prov vi har haft,men nu har jag istället SO-prov imorgon. Känns som om jag inte kan nånting och måste antagligen sitta uppe och öva sent ikväll,så sent som möjligt innan jag somnar. Jag märker ju när jag börjar nicka till,och då är det ju bara att släcka. Typiskt nog så är det ovanligt mycker bra på TV idag. Annars brukar det bara vara ett progrem 20.00-21.00.men sedan är det ett program ända fram till 23.00. Så fort jag har skrivit klart här så ska jag sätta mej direkt och sätta igång.

Bloggen är just nu väldigt tråkig,men som sagt kommer det att bli så mycket bättre när jag slipper alla prov och läxor i sommar. Det blir liksom lättare då:P

Nu måste jag tyvärr lämna bloggen och istället har jag en träff med min SO-bok,ett möte jag inte ser fram emot.

♥/Jenny

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0