Tillbaka

Tillbaka på bloggen igen efter en jobbig och tröttsam vecka. Eftersom vi hade ett stort biologiprov på 39 sidor + anteckningar så har jag varit tvungen att ägna hela veckan åt det. Flera gånger har jag funderat på att lämna NO:n åt sitt öde och sätta mej här istället,men av rent förnuft har jag lyckats hålla mej borta.



Läsarsiffrorna har ändå varit jämna trots att jag måste tråka ut er grymt mycket. Till sommaren blir det mycket bättre då man har tid och inte behöver sitta med jobbiga prov. Det värsta jag vet är att det vissa veckor är helt proppat med prov och uppgifter,medans andra veckan är väldigt lugn och man undrar nästan om man inte har glömt någonting.



Igår sprang vi vårjoggen i skolan,och till skillnad från alla tidigare år så var det inte strålande sol,utan grått och ganska kallt. På morgonen regnade det till och med,men när det var våran tur hade det som tur var slutat. Jag kom in på 20.53, vilket inte är så värst bra. I klasskampen där den vinnande klassen får glass,kom vi på 5:e plats (vilket är lika med sist,men det ser bättre ut att skriva 5:e,eller hur :p). Våran klass har kommit sist vartenda år,vilket borde vara något slags rekord tycker jag.



Idag hade vi ett läskigt svårt NO-prov (trodde vi), men som visade sig bestå mest av bilder på t.ex öga,dä man skulle sätta ut delarna. Det var mest sånt,och inte så mycket faktafrågor som jag trodde. Dagen började i alla fall bra,med sol och ca 14 grader klockan 7 på morgonen,men vid lunch började det regna lite,och vid tretiden var det rent av pissigt. Regnet öste ner och på de 20 meter vi gick så hann vi bli ganska blöta.

Imorgon ska jag till stan och jobba en snabbis,blir gräsklippning hos farmor och farfar.

Love/ Jenny♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0