Regn

Grymt länge sedan jag uppdaterade min blogg nu. Jag har haft mycket i skolan och annat att göra,så då blir det att bloggen hamnar utanför. Jobbar dessutom på lite nya projekt,kanske en ny blogg eller något,jag vet inte riktigt. Allt kommer att bli bättre när jag får hem min bärbara dator. Den kan jag ha på mitt rum så kan jag uppdatera oftare.

Idag har jag hjälpt mamma att sälja saker på loppis. Hjälpte till lote där först och gick sedan en sväng på stan och det slutade med att jag köpte lite grejer. Använde de pengar jag tjänade igår på gräsklippning och äppelplockning hos farmor och farfar. Mitt studiebidrag ligger fortfarande orört på mitt bankkort och förhoppningsvis så ska jag väl inte behöva köpa något inom en allt för snar framtid.

Jenny♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0