Testar nya datorn

Tänkte att jag skulle testa att skriva ett inlägg på nya bärbara datorn. Den har äntligen kommit nu efter två veckor. Igår var jag i Göteborg med hela estetprogramet och när jag kom hem,lite halv om halv vinglandes,så stod den där. Det lustiga var att det inte hade kommit någon avisering via sms,utan det hade kommit via brev från posten. Sms eller inte,nu är den i alla fall här och funkar just nu utmärkt. Så nu är jag glad,hehe.

Ikväll blir det kräftskiva med farmor och farfar,kanske hinner jag blogga igen innan dess. Annars blir det väl efteråt. Det kanske blir lite fler inlägg nu när jag har min egna dator och slipper att starta igång den andra sega datorn. Kanske kan jag även lova mer bilder också. Nu ska jag kolla om det är något kul folk ute på msn.

Jenny♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0