Bloggtorka

Som ni har märkt så har jag inte bloggat så mycket de senaste dagarna. det beror på att jag har råkat ut för vad alla bloggare råkar ut för någon gång. Bloggtorka. Så tråkigt är det. I vanliga fall har man huvudet fullproppat med ideer på saker man kan skriva om,men dagar som denna poppar det inte upp en enda vettig sak. Det enda man skriver om är sin bloggtorka,hehe.

Idag har jag kollat på Idol,och nu håller jag på och kollar på lite låttexter. Vi ska nämligen sjunga tre stycken låtar på föräldramötet som vi övar till på musiken. Mamma mia,hallelujah och lemon tree ska det bli,och det blir nog intressant.

Nu ska jag jobba lite med powerpoint,så får vi se hur det går.

Kram Jenny♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0