Jobbar...

...hårt med läxor. Eller ja,läxor och läxor,det är bara en. Vi har redovisning på engelskan imorgon om Australien,så läxan var ju att skriva och förbereda sig inför det. Jag har skrivit upp punkter till powerpointen och sedan så ska jag skriva med detaljerad text till mig själv,så jag har om jag skulle få en total blackout. Även om jag har övat extremt mycket på texten,eller vad jag än ska prata om,så ser jag alltid till att ha ett papper med stödord eller små korta meningar på.

Träningen fick skippas idag,så får jag ta igen den imorgon. Det ska tydligen bli hyfsat väder hela veckan,så att jag kan träna ordentligt. På lördag blir det eventuellt Lidköping,men vi får se.

Nu ska jag fortsätta med engelskan. Hörs!

Jenny♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0