shoppat

Från att inte ha spenderat något på nästan hela sommaren så har jag varit riktigt i shoppingtagen. Jag har köpt en bärbar dator som förhoppningsvis kommer inom en snar framtid. Idag var vi i Skövde för att köpa tillbehör så om en datamus,musmatta USB-minne mm. Jag fick också mappar till alla papper vi får i skolan,så att jag kan hålla ordning och slippa tappa bort allt. Jag köpte även ett par nya ridbyxor,en sådan där typ som ser ut som jeans. Sedan avslutade vi med att jag och mamma åt på Thai Thai och pappa och brorsan åt på Benidorme. Anledningen till att inte de också åt på Thai Thai? De ville ha pizza.

Imorgon blir det kanske Mariestad och kolla lite. Denna helgen är det skördefest där och förhoppningsvis träffar man på lite kul folk. Det är ju också 70% rea på JC,så ska ta en tredje och sista runda därinne. På söndag blir det clear round i Mariestad. Mellan varven ska jag också hinna med att plugga till naturkunskapsprovet på onsdag. Vi har text,frågor,och så ska vi även kunna minst 20 fåglar och 20 växter för att få godkännt. Är inte det lite väl lågstadie? Jaja,får väl gå och kolla på de uppstoppade fåglarna i skolan igen...

Ha det bra så hörs vi imorgon! Jenny♥


Ungefär så här ser datorn ut=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0