Tisdag

Hade idrott,engelska och natrkunskap idag, Slutade vid två och fick skynda mig ner till musikskolan för min lektion. Lektionen gick jättefort,vi sjöng ett par låtar,och sedan fick jag en låt att öva på tills nästa vecka. Sedan gick jag ut lite på stan och kollade i affärer,men jag hittade inte något som jag gillade,så då gick jag ut på torget och köpte glass istället. På busstationen stötte jag ihop med en gammal klasskompis ch vi pratade lite med varann. Det var så varmt att jag fick gå inpå pressbyrån på stationen och köpa en festis,för det var till och med jobbigt att gå från torget och dit.

Väl hemma så gick jag ut och tränade lite. Bäst att passa på när vädret är såhär fint. Det ska tydligen inte vara så fint resten av veckan,det ska tydligen bli regn och så. Men det hoppas jag verkligen inte stämmer,jag menar det kan ju inte vara nyttigt med sååå mycket regn?

Imorgon har vi klassens dag,men vi har ingen aning om vad vi ska göra,så vi får väl oss en överraskning antar jag. Antagligen blir det inte så farligt,och vi har antagligen superkul.

Nu ska jag äta och läsa lite engelska. Kramar Jenny♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0