Väntar...

..på att Hell´s kitchen ska börja. Har kollat på Idol och emellan båda programmen är det en timme. Ganska bra för då hinner jag blogga.

Efter att jag bloggade från datorn i skolan så hade vi idrott,sedan engelska där vi redovisade våra powerpoints,vilket gick bra. Vi hade sedan lunch och sedan Naturkunskap. Slutade vid två och jag gick då till musikskolan för min lektion. Gick sedan lite på stan med My och köpte en tröja att göra ett tryck på till skolan.

Imorgon börjar Josse natur på Vadsbo,så himla kul kommer det att bli att ha henne på skolan. Även om man inte går i samma klass,så stöter man ju på varann i koridoren och kan träffas efter skolan. Så himla roligt!

Nu ska jag kolla lite scheman,skriva en lapp och sätta på min tröja + lite annat. Hörs imorgon!

Jenny♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0